Jumaat, 28 Mei 2010

Program latihan kebakaran dan keselamatan bersama pihak Bomba Segamat














Pada 30 April yang lalu, program ini telah berjalan dengan lancar dan jayanya. Program ini adalah program RIMUP dan pihak sekolah telah mengundang SJKC Tambang dan SK Mensudut Pindah untuk turut serta bagi memeriahkan program ini. Terima kasih semua atas kerjasama di dalam menjayakan program ini.

Ini adalah sebahagian dari gambar-gambar yang sempat diambil dari program tersebut.

Pihak Bomba dan guru sedang memastikan semua murid berada di kawasan selamat.


Seorang mangsa ditemui pengsan. Pihak Bomba menjalankan tugas begitu pantas sekali.


Semua tengah khusyuk dengar penerangan dari pegawai bomba

Wah besarnya api... ni leh terbakar muka aku nie...


En. Bomba.... kalau buat BBQ bagus gak ni..hehehe


Apahal lak api ni tak nak padam-padam.. time aku jer buat hal lak.. nak ngorat la tu..

En. bomba.. apahal kecik jer air nie... siram bunga pun bagus gak nie.


En. bomba.. kalau saya buat spiderman leh tak?....


Cikgu!! saya tak kira... saya nak jadi bomba gak.. cikgu jangan kejar saya...


Terima kasih semua.. !!!

Inilah sebahagian dari gambar-gambar yang sempat diuploadkan. Harap semua terhibur. Buat pihak Bomba Segamat, SJKC Tambang, SK Mensudut Pindah dan warga SK Tambang diucapkan ribuan terima kasih dan diharap dapat berjumpa lagi di masa akan datang. Syabas SK Tambang!!!



.